god jul

NU ÄR DET JUUUUUULAFTOOOOOOON! tjooho typ, näe riktigt så känner jag inte. och det verkar det inte bara vara jag som gör. känner inte någon direkt julkänsla i år. det kan ju bero på hur många människor de är som säger just de och att de är så stressigt och bla bla aabllaaa. tack och lov att jag har en mamma som älskar julen och nästan aldrig negativ till de, så de brukar alltid vara mysigt. imorgon ska vi iaf åka ut till mormor och morfar på förmiddagen senare på kvällen blir de till pappa och hela gänget för lite mys där. kommer bli kaaanon :) har kommit på vad jag ska ha på mig också, kände mig lite stressad med de förut men insåg att jag måste inte ha något rött på mig. haha, vet inte varför de ska vara så viktigt :) men de är de ju inte, lite röd kan man vara iaf :D hihii ska ha med mig min nya kamera jag köpte häromdagen också, så de ska knäppas mycket kort nu i jul.

men nu funderar jag på om jag ska ta och hoppa i säng så jag är skapligt pigg imorgon, ska komma ihåg att köpa telefonkort också annars blir jag galen. glömde bort att de där 30 dagarna hade gått så ringde jag ronja och prata slut på varenda krona. kändes skapligt nödvändigt! alltså jag hade ju kunnat ringt från hemtelefon som knappt kostar någonting, nödvändigt var de ju att prata med ronja ;)

MEN GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS <3
typ toowe och ronja ;) puss

Kommentarer
Postat av: din toowis :)

hoppas du har haft en fin dag gullet =)

2009-12-24 @ 18:23:16
Postat av: agge

jag läser också! :D hihi <3

2009-12-26 @ 14:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0