motivation

sitter här nu och försöker hitta motivation till att göra klar pluggandet, men gör allt för att skjuta fram på det. känner att det är för mycket för mig. är så tråkigt just nu också, mamma jobbar och kommer inte hem förrän om en timme. men ska väl försöka komma igång iaf.

har varit jättemysig dag i skolan iaf, hade lite matte på morgonen och gjorde lite tester på samhällen. sen blev det bara se klart på en ganska bra film som vi började kolla på igår. sen åt jag, toowe, agnes, mansatha och sandra tacobuffé. GRYMT GOTT! sen gick jag hem och har försökt hittat motivationen till dess, men det går inte.

ikväll blir det iaf bara mys hemma med mamma, kolla på idolfinalen. och jag håller hårt på ERIK, karln ska vinna! annars är det nått fel enligt min åsikt ;) men puss på er, motivationen börjar komma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0