no sleep

/- 22 dec 01.40
för jobbigt för att orka vara sant. jag kan inte sova, verkligen inte. de brukar aldrig kunna gå så långt att jag sätter på datorn igen för att jag inte kan sova. men nu blev jag tvungen, tror jag börjar grina snart. jag vill sova!!!!!! det finns fan inge jobbigare....!

imorgon ska jag ner på stan med ronja och mysa, fika och gå runt och kika lite kanske. blir inte att jag ger nå julklappar i år...som alla andra år. nej men jag var duktig för några år sedan, men fantasin är så fruktansvärt dålig så de blir aldrig att jag köper nånting. och försöker man fråga vad nån önskar sig så JAG SKA INTE HA NÅTT!!! så de blir lite dåligt på julklappsfronten i år med. känner noll julkänsla i år. förra året blev jag lite exalterad på självaste julafton, men de är ju över på ett kick. tack och lov för snön som har kommit iaf, vet inte vad jag gjorde annars? ingen jul utan snöö ;) tråkig jul varje fall.

vet inte vad jag ska göra för att bli trött, jag försökte sätta på musik. det brukar kunna funka, jag måste alltid stänga av innan jag somnar, men jag blir alltid så trött så jag håller på att somnar. men inte nu inte, jag som hade tänkt lägga mig i skaplig tid så jag inte skulle sova halva dagen imorgon när vi skulle ner på stan. jag och ronja pratade om det idag, om jag sover längre än typ tolv då känns dagen tamefan helt förstörd. jag gjorde de idag nästan och då blev de så att jag gick i pyjamas hela dagen ungefär för jag orka inte göra något. iofs rensade jag igenom byrån, men med pyjamasen på :D men det kan vara rätt skönt ibland, är de lov så är det!

men nu känner jag att jag skrivit väldigt mycket strunt här, och ni har gjort de bra om ni läst allt trams ända ner hit. men de bara smattrar på och ännu mer när jag är sömnlös och har såhär tråkigt. men men, ger mig här. pussselipuss

Kommentarer
Postat av: Ronjiis

Jag är glad när du uppdaterat igen! :D

2009-12-22 @ 20:57:05
Postat av: tooowe

håller med dig ronjis!

2009-12-23 @ 10:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0