time passed away

har nu efter väldigt mycket tjat tagit mig i kragen och öppnat denna sida, har egentligen inte tid men men ;) som jag skrev i förra inlägget att jag var skoltrött så kan jag säga nu att jag håller fast vid det. tack och lov att de är jullov snart och att vi får vara lediga. TAACK! jag tror seriöst jag aldrig pluggat såhär mycket i hela mitt liv. så jävla tröttsamt.

har i alla fall personalfesten på lördag att se fram emot, tror de kommer bli superkul ja :D har egentligen supermycket att se fram emot, det kommer hända så mycket i december-januari nu. men ge mig lite snö nu bara så blir jag hemskt nöjd :D ingen jul utan snö ju :( ge mig lite julkänsla tack. har iaf pyntat mitt rum med tomtar, röda ljuslyktor, kuddar och grejer, massa rött. men har inte fått den där christmasfeeling'en riktigt än, får hoppas att den kommer. men ska väl försöka ta tag i folkhälsan nu och bli klar med den ikväll så jag slipper åka till skolan tidigare imorgon. pusss

jag säger då de, jag vet inte vad jag gjorde utan dessa två flickor. dom lyser upp min dag att jag nästan blir bländad, näe men skämt åsido :) jag iaf älskar dessa två klasskamrater och jag känner att skolan underlättar med de två vid min sida. så tack för att ni finns! <3

Kommentarer
Postat av: Toowis

Men tack själv gofia! Älskar dig <3

2009-12-10 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0