besök i hudik

provet gick iaf bra idag, tror ja! åkte senare till hudik, skulle på utställning. och ja de var helt värdelöst, dom hade glömt eller nått att vi skulle komma så vi fick bara vara med på typ halva. sen gick vi och åt superäcklig mat. avslutade iaf på stan och vi shoppa lite, så det var ju kul iaf ;)

så jäkla skönt ikväll, har ingenting plugg ikväll. eller jo egentligen, men jag struntar i det idag annars kommer jag gå sönder ;p så jaa, hoppas vi hyr "johan falk" för jag är supersugen på att se den nu. så jag njuter varje sekund nu utan pluggning. skönt äre :) imorgon åker jag hem till mamma igen iaf, och på lördag ska vi nåra stycken upp på staffan på öppet hus. så då kommer vi få vara ledig 18 december bara för det :D:D

har nyss duschat nu, så jag ska klä på mig sen följa med anna och handla. puss :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0