datasoffan skriver blogg igen

känns inte direkt bra att senaste inlägget var en "härlig sommardag" får lite ångest nästan. sommaren som var så jäkla underbar, att den skulle gå så fort. kan ha blivit en lite väl alkoholfylld sommar men fystan vad roligt det har varit. ser man tillbaka så är allt för det mesta positivt, har lärt känna och kommit nära så mycket människor så jag trodde aldrig att det var möjligt.

skolan fick ju en rätt bra start också, milla sov hos mig första dagen innan skolan och det var nog tur annars hade man väl deppat sönder. men sen blir det hemskt mycket som kommer och jag hamnar efter lite, är livrädd för att bli sjuk. det tror jag nästan inte att jag skulle klara, allt går så fort och vi har inte så mycket tid på oss i vissa ämnen. men jag känner att det skulle behöva lugnas ner lite nu, är så himla mycket.

idag så har jag iaf umgåtts mest med toowe och agnes, har varit superkul. tack och lov för tjejerna i klassen, en del då iaf..finns ju nåra man kommit lite närmare :) har idag även bestämt mig för att sluta käka ppiller, märkt att jag går alltid upp i vikt när jag börjar med dem, gjorde ju ett avbrott innan sommarn och gick ner i vikt sen börja jag igen och då gick jag upp typ fem kilo. och de vill jag gärna gå ner nu, så jag ska iaf sluta med dom. är ju inte direkt så sexuellt aktiv heller ;p så det är ju en början på min viktnedgång, moahaha.

bloggen kommer nog inte vara så hemskt intressant att läsa för de som inte umgås med mig om dagarna och så, blir nog inte så mycket mer jag kommer att skriva om. då jag inte har nått speciellt intresse för något mer än kompisar och alkohol. haha jag skämta :D men beredd er inte på någon "dagens outfit" eller liknande :D kûss

Kommentarer
Postat av: Roonjis

Nu är jag glad, har saknat din blogg! hihi, puss :D

2009-11-13 @ 16:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0