in school

haft en rätt rolig vecka i skolan, har varit mycket skratt och tokigheter och de hade inte varit utan mina två gosar♥ men veckan har gått fort och snart är det helg igen, helt sjukt. på fredag blir det iaf att åka och gratta malin som fyller 18 :) men först ska jag jobba till 7 och det är så jävla jobbigt. blir irreterad på att man själv alltid ställer upp för andra men får ingenting tillbaka, men så är det väl att jobba extra. har månadsfinal ikväll också så då jobbar jag ända till 22. jag spyr på't!!

på lördag blir det att festa tror jag, är lite småsugen på det :) vart har jag ingen aning, men de är väl sånt som löser sig. får inte glömma bort att jag ska på e-center också på dagen och kolla på lucian, när min älskade vän ronja ska vara med :D håller tummarna för att hon blir lucia också, så tråkigt att man inte får rösta längre. allt ska vara så jäkla rättvist jämt. men egentligen skulle man behöva vara hemma och plugga, för det ska vara så jävla mycket hela tiden. ska hinna läsa ut kirre och göra klar svenskan och sen har vi matteprov på torsdagen också. skoltrött var ordet!

sen allt annat som händer runt omkring, kan inte riktigt koncentrera mig på allt. det är helt sjukt, jag vill så gärna berätta men det går inte. inte än. det blir nog bra tillslut iaf :)

nu ska jag försöka läsa lite om demenser som vi egentligen börjar med på måndag, men min grupp har blivit klar med allt så nu fick vi göra vad vi ville. så då fick vi göra en liten tjuvstart på de kommande kapitlet. skönt.
puss då :)


Kommentarer
Postat av: Tooowis OP2

men uppdatera dig nångång gosse! ;)

2009-12-04 @ 18:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0