pluggis

har så jäkla mycket att göra i skolan nu så jag vet inte hur jag ska kunna hinna med allt. har väl egentligen inte tid med de här heller, men jag ger de tid ändå. känner att jag måste ta en paus lite då och då. håller iaf på och nöpluggar till ekonomi just nu, och det går ändå rätt skapligt :)
egentligen har jag väl inte så mycket att skriva, händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu. så jag känner mig väl inte sådär superlycklig direkt.

bor hos pappa nu i några dagar iaf, åker hem till mamma igen på onsdag hade jag tänkt. men innan de ska pappa och jag hinna övningsköra och hyra sista falkfilmen. och måste säga att karln är så jävla snygg ;)





nu har ni nått att dregla på en stund, jag ska nu bege mig åter till min ekonomibok, so wish me good luck ;> puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0