grymt sa grisen

har inte skrivit nått på över en månad (y) och man kan säga att det har hänt en hel del sen dess, men inget jag går in på ;) ska försöka ändra mitt liv lite nu tänkte jag. för jag tror jag aldrig i hela mitt liv har varit så onyttig, alkohol nästan varje helg, och massa annat onyttigt som stoppas i munnen. en del grejer kan jag inte bara skippa, ska snarare trappa ner på en del grejer. önska mig lycka till, de kan behövas!

nu har jag suttit ett tag och kollat på massa bilder från förr, fyfan vad jag saknar vissa tider och människor. buhu :( jag saknar det jag hade, men älskar det jag har.

ett litet inlägg, men nu ska jag göra mig klar för sängen. skönt med sovmorgon imorgon iaf :) puss <3

Kommentarer
Postat av: Roonjis

ett inlägg, la la la :D:D

2010-02-08 @ 11:24:34
Postat av: toowe

woho :D

2010-02-10 @ 17:01:53
Postat av: agge

WOHOOO!!!

2010-02-10 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0