mary kay

YEEEEAH! min första klass bokad ;) ska bli fantastiskt härligt att få ringa och berätta det för kina, en till på gång också. oh shit my goooood vad nervös och lycklig jag blir :D eller faktiskt inte så jättenervös ändå, rädd att det ska gå totally wrong men de tror jag inte :D sitter här nu samtidigt och försöker plugga till antikprovet imorgon, men nu var det ett tag sen jag kolla igenom dom här pappren, ska väl ta och göra det. jag godtar liksom inte bara ett godkänt på det här..

nu jävlar ska jag få ordning på mitt liv, tack och lov för MK det ger mig något annat att göra och tänka på ibland. men nu är det de ända som existerar i mina tankebanor, ojoojojoj! men det ska bli så kul :D så helgen är troligtvis uppbokad med massa skoj.

fredag - mys med ronja hos mig.
lördag - första mk-klassen, sen kanske krogen?
söndag - troligtvis en till mk-klass

jaa, det här gör mig exalterad! sen ska jag väl försöka få in lite pluggning mellan det här också, men det ska nog gå bra ;) sååå nu ska jag klara av massa utmaningar här hade jag tänkt.
- perfect start, och så jag får en egen hemsida som gör allt så mycket enklare!
TAAAAAAGGAD SOM FAN! camilla gjorde min dag!

toowe och agnes (toowe först;)) gör alltid min dag, kommer ni brudar någonsin förstå hur glad jag är att jag har er? pusss på er. och nu ska jag bege mig till plugg av MK och antikens grekland. pusssssss

Kommentarer
Postat av: Roonjis

du behöver inte vara nå rädd alls att det ska gå fel, för det kommer det inte att göra. du är så duktig och du fixar lätt det här stumpan :D

2010-02-11 @ 17:46:16
Postat av: agge

Allt kommer att gå perfekt! :D Jag är så glad att vi har dig älskade vän!! <3

2010-02-12 @ 16:17:04
Postat av: toowan

Du kommer vara bäst, det vet du ;) inte behöver pratglada fialotta vara nervo heller :D ÄLSKAR DIG <3

2010-02-12 @ 17:20:39
Postat av: fiaaa

va go ni är, i love you girls <3

2010-02-22 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0