myskvällar

har haft en supermysig helg med familjen, var hemma med mamma i fredags sen åkte jag till pappa på lördagen och myste med han och anna :> söndagen gick åt till jobb, men skönt och tjäna lite pengar.

kommer bli en jobbig vecka de här känner jag på mig, kommer få sitta med matten varenda kväll och sen är det massa annat som ska göras också. ska bli skönt med lov sen, så läre kämpa på nu så jag slipper känna mig stressad sen och bara kan vila istället! kanske ska försöka hitta på nå med toowe och agnes på lovet, kom ju på de idag att vi aldrig umgås på fritiden. hihi!

nu ska jag dricka upp mitt kaffe jag har här bredvid mig, sen hoppa i badet en stund :) trevlig kväll på er <3

Kommentarer
Postat av: toowe

drick ditt kaffe du fialotta ;D

2010-02-23 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0