2010

nuså, nytt år och nya möjligheter? hade det hemskt trevligt på nyår iaf, agnes kom till mig på dagen och vi åkte ut till ronja och amanda i söderala och åt tacos innan vi for vidare till ljusne. blev massa dans och skojigheter :) har aldrig varit så gott med pizza i mitt liv tror jag, denise var in till stan och köpte åt oss. jag och ronja satte oss på toa så att ingen skulle äta upp den, eller dom, vi köpte två ;) men dom gick rätt fort vi, vi bjöd på resten. så sjukt gott :D blev lite champagne och fyrverkerier också, haha fantastiskt! vid 3 tiden börja de bli dåligt på folk så vi åkte hem och la oss vi med. men roligt hade vi :D

fick mig ett gott skratt nyss när jag läste agnes blogg :D haha! kaspar i nudådalen, vilken kille!

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha det är skitbra! :D kolla på det på Svtplay! ;)

2010-01-03 @ 18:23:03
Postat av: Roonjis

SPRING! VÅRA PIZZOR, INGEN FÅR TA!! LÅÅS! hahahahaah, typ vi ;)

2010-01-03 @ 22:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0