efterlängtad hylla

Sitter nu i skolan och pluggar ihjäl mig känns det som. Men jag vill så gärna bli klar med den här uppgiften, jag kan INTE plugga på helger alltså. Men jag är iaf ledig på söndag så jag kan kanske skriva klar den då. Men annars har jag noll känsla för det. Det går inte..

Slutar kl 2 idag och då ska jag åka och sola, känner mig så bleeek, sen hem och städa lite. Och mamma och Lars skulle åka till Valbo idag, och de skulle köpa en hylla till mig och Alex som vi ville ha :D jag blev så glad. TACK!!! Vi planerar ju att åka utomlands och då måste vi spara på pengarna, men har man världens bästa mamma så har man. Och de är inte bara för att jag får saker, utan hon är den bästa, i alla lägen <3

Den här fina saken hamnar sedan i köket, fast liggandes :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0