kanonhelg

Ja, helgen har verkligen varit kanon. Hade äntligen en superrolig utekväll också :D firade som sagt Lina i lördags, så vi var hemma hos pappa några stycken. Sen åkte vi in till Olles och hade hur roligt som helst, men killarna gick på spelhallen.



Söndagen jobbade jag och hade väldigt roligt med Kina, vi kollade in lite olika tidningar med inspiration till hemmet och såg bland annat hur man kunde göra en hemmagjord lampa. Fulaste jag sett :D en gren med en glödlampa ihängandes :D hahaha! Sen bråkade vi om lite recept, men det gick så bra ändå. Sen kommer man hem på kvällen så har älskling ordnat kvällsfika.

Nu har jag precis skrivit klart Olas jävla uppgift, fick en ny idag igen också. Tredje på knappt två veckor tror jag! Heja heja..men nu ska jag ta tag i lite saker här hemma. Trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0