pumppass

Ett pumppass klockan 8 på morgon är inget jag kan rekommendera. Jag känner mig helt slut och tror jag ska sova hela helgen. Kroppen skakar ju nästan! Tränat armar, axlar, ben, bröst, rumpa...ja allt man kan tänka sig. Så det är nog inte så konstigt att man nästan skakar. Haha!

Men men, skönt med lite träning iaf såhär innan helgen. På lördag blir det partyy för att fira Lina som nyss fyllt 18!! Fått tre inbjudningar om fest just på lördag, lite surt när man bara kan gå på en. Vi lurar på om vi ska hålla till hemma hos oss i lägenheten eller om vi ska vara hos pappa & Anna. Men jag vet inte om jag orkar med och ha någon fest här igen när jag ska upp och jobba dagen efter. Den som lever får se.
Nu ska jag iaf ta och hoppa in i duschen, sen hämta upp Agnes igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0